Oldal kiválasztása

2021 második negyedévében, a havi 2,89 milliárd aktív felhasználóval a Facebook továbbra is a világ legnagyobb közösségi hálója.

Íme 10 ok, ami hozzájárul ehhez a népszerűséghez

1. A Facebook használata egyszerű

Szemben más social média felületekkel a Facebook használata kortól függetlenül mindenki számára egyszerű. A család, az ismerősök széles körben használhatják komolyabb számítógépes/internetes tudás nélkül.

Amíg a Twitteren meg kell érteni a @ tag jelentését és használatát vagy a # használatát, addig a Facebook bár felismeri és támogatja a @  címkézést, és a # -ket, de nem támaszkodik azok használatára.

 2. Folyamatos frissítések

A Facebook szereti a termékeit frissíteni, bár a felhasználók jelentős része megszenvedi ezeket, a többség mégis kedveli az újításokat.

Az évek során többször változott a felhasználói felület is. Megjelent a hírcsatorna, az idővonal, a címlapkép és még sok egyéb. A Facebook egyértelműen fejlődik, újít. Rendszeresen frissíti mobilalkalmazásait is.

 

3. Magával ragadó funkciók

A Facebook egyfajta függőséget okoz. Ez leginkább azért van így , mert a Facebook rendelkezik néhány igazán vonzó funkcióval, mint a hírcsatorna vagy a videó hívások indítása. Nem véletlen a Messenger az egyik legnépszerűbb Facebook alkalmazás.

 

4. Mobilra költözés

A Facebook nem vesztegette az idejét a mobilra való áttéréssel. Amikor néhány évvel ezelőtt a számok azt sugallták, hogy a felhasználók egyre inkább okostelefonjukat és táblagépüket használják a Facebook eléréséhez, a közösségi hálózat időben lépett.

 

5. Sikeres felvásárlások

A Facebook több céget felvásárolt, növelve így a cég értékét és a kínált szolgáltatások körét. A legfontosabb ezek közül kétségtelenül a WhatsApp és az Instagram megvétele. A  WhatsApp 19 milliárd dollár, míg az Instagram felvásárlása egymilliárd dollár értékben történt.

 

6. Világméretű felhasználás 

A Facebook 2,89 milliárd havi aktív felhasználót számolt 2021 második negyedévében. Ebből körülbelül 85 % az Egyesült Államokon és Kanadán kívüli. Egyszerű használatának köszönhetően nemcsak, hogy elterjedt, de kortól és nemtől függetlenült kedvelt social media felület.

 

 7. Kötelező felhasználói azonosítás

A Facebook megpróbálja kiküszöbölni a névtelenséget az interneten, ami nagyobb bizalmat és biztonságérzetet jelent a felhasználók számára.  

 

8. Facebook Connect

2008 -ban a Faceboook bejelentette a Facebook platform kiterjesztését a Facebook Connect névre. Zuckerberg szerint  ez a Facebook felhasználók számára az online identitás kiterjesztését jelenti. Az ilyen fejlesztések előrelátást és jövőképet feltételeznek, ami a hosszú távú sikerhez előfeltétel.

 

9. Tőzsdei bevezetés

A Facebook tovább erősítette jelenlétét a 2012-s tőzsdei bevezetéssel, növelve a bizalmat a céggel szemben.

 

10. Videó tartalmak

Bebizonyosodott, hogy a felhasználók többsége (95 %) sokkal könnyebben jegyzi meg a videókban elhangzott információkat.

Bár  online videók esetében a YouTube a vezető csatorna, a Facebookon megjelenő videók növekedése az elmúlt években exponenciális volt. A felmérések szerint már 2016-ban naponta több mint 500 millió ember nézett videót a Facebookon.