Ez azt jelenti, hogy a Pinterest felhasználó nyitott az új termékek és ötletek felfedezésére. Majdnem minden tizedik ember használja a Pinterestet vásárlási inspirációhoz, és egy kutatásban megkérdezett emberek 98% -a azt állítja, hogy új dolgokat próbálnak ki a Pinteresten találtak alapján.

 

A hootsuite.com kutatása szerint a Pinteresten lévő látogatók többsége nem a márkákat követi, hanem ötleteket, inspirációkat keres márkáktól függetlenül. Így egy – egy jó ötlet hatására szívesen követ ismeretlen cégeket, márkákat is.

Mindezek mellett a Pinterest felhasználók jellemzően jelen vannak más Social Media felületeken is. Olyan felületeken is, ahol nehezebb elérni őket, mivel sok ismert márka elnyomja az ismeretlen, feltörekvő vállalkozásokat.

 

Milyen arányban vannak jelen a Pinterest felhasználók más Social Media csatornákon?

A Pinterest felhasználók  99,8 %-a használ másik Social Media platformot is!

Közülük

  • 85,5 % használja  a Facebookot is
  • 84,1% jelen van az Instagramot is
  • 94,6 % néz videókat a Youtube-n is
  • 48,1 % megfordul a Tik-Tokon is
  • 63,7 % aktív Twitterező is.

 

Vállalkozóként bármelyik Social Media felületen vagy jelen, mindegyik mellett érdemes második, harmadik csatornának választanod a Pinterestet is, hiszen nagy valószínűséggel mindkét csatornán jelen van a te célközönséged is.

Sőt a Pinterestet használhatod fő vagy egyetlen Social Mediaként is.

 

Milyen egyéb előnyei ismertek a Pinterestnek?A Pinterest a világon a 14. legnagyobb közösségi hálózat

  • Havonta 459 millió aktív felhasználója van
  • 2020-ban 46 %-s növekedést mutatott az előző évhez képest
  • A felhasználók több mint 60 %-a nő
  • A Z generáció képviselőinek száma !0 %-kal nőtt 2019 és 2020 között
  • A felhasználók 82% -a használja a Pinterestet mobilon
  • Felhasználók naponta közel egymilliárd videót néznek meg a Pinteresten
  • A Pinterest legnépszerűbb kereséseinek 95% -a márka nélküli
  • Felhasználók 85% -a szerint a Pinterestet új projektek tervezésére használja
  • A létrehozott táblák száma 35% -kal nőtt 2020 -ban
  • Tízből nyolc Pinterest -felhasználóban kelt pozitív érzést a platform
  • Hirdetéssel több mint 200 millió embert érhetnek el a Pinteresten (Magyarországon ez az adat 1 370 500 fő volt 2021 év elején)
  • 2020 negyedik negyedévében hatszor több vállalkozás adott fel hirdetést
  • 2020-ban 300% -kal nőttek a heti konverziók a Pinteresten
  • A Pinteresten hirdető vállalkozások  92% -a rangsorolja a platformot az első helyre hírnév építés szempontjából. Megjegyzés: A helyes vállalati identitás (arculat), ami segíti a hírnév építést, három ponton kell, hogy megvalósuljon: 1. önazonossággal rendelkezik – azaz, amit kommunikálok, azt teszem 2. egyedi jelleggel bír  3. rendelkezik egy jellel (logó), mely segíti a vállalkozás azonosítását.

Pinterest hírnévépítéshez hitelesség

A Pinterest egy olyan Social Media csatorna, ahol könnyebben haladhatsz előre és érhetsz el nagyobb ismertséget.

Van olyan a felsoroltak között, mely érdekes lehet számodra?

Kérj segítséget Pinterest fiókod létrehozásához és kezeléséhez!