Ez azt jelenti, hogy a Pinterest felhasználó nyitott az új termékek és ötletek felfedezésére. Majdnem minden tizedik ember használja a Pinterestet vásárlási inspirációhoz, és egy kutatásban megkérdezett emberek 98% -a azt állítja, hogy új dolgokat próbálnak ki a Pinteresten találtak alapján.
A hootsuite.com kutatása szerint a Pinteresten lévő látogatók többsége nem a márkákat követi, hanem ötleteket, inspirációkat keres márkáktól függetlenül. Így egy – egy jó ötlet hatására szívesen követ ismeretlen cégeket, márkákat is.
Mindezek mellett a Pinterest felhasználók jellemzően jelen vannak más Social Media felületeken is. Olyan felületeken is, ahol nehezebb elérni őket, mivel sok ismert márka elnyomja az ismeretlen, feltörekvő vállalkozásokat.
Milyen arányban vannak jelen a Pinterest felhasználók más Social Media csatornákon?
A Pinterest felhasználók 99,8 %-a használ másik Social Media platformot is!
Közülük
- 85,5 % használja a Facebookot is
- 84,1% jelen van az Instagramot is
- 94,6 % néz videókat a Youtube-n is
- 48,1 % megfordul a Tik-Tokon is
- 63,7 % aktív Twitterező is.
Vállalkozóként bármelyik Social Media felületen vagy jelen, mindegyik mellett érdemes második, harmadik csatornának választanod a Pinterestet is, hiszen nagy valószínűséggel mindkét csatornán jelen van a te célközönséged is.
Sőt a Pinterestet használhatod fő vagy egyetlen Social Mediaként is.
Milyen egyéb előnyei ismertek a Pinterestnek?A Pinterest a világon a 14. legnagyobb közösségi hálózat
- Havonta 459 millió aktív felhasználója van
- 2020-ban 46 %-s növekedést mutatott az előző évhez képest
- A felhasználók több mint 60 %-a nő
- A Z generáció képviselőinek száma !0 %-kal nőtt 2019 és 2020 között
- A felhasználók 82% -a használja a Pinterestet mobilon
- Felhasználók naponta közel egymilliárd videót néznek meg a Pinteresten
- A Pinterest legnépszerűbb kereséseinek 95% -a márka nélküli
- Felhasználók 85% -a szerint a Pinterestet új projektek tervezésére használja
- A létrehozott táblák száma 35% -kal nőtt 2020 -ban
- Tízből nyolc Pinterest -felhasználóban kelt pozitív érzést a platform
- Hirdetéssel több mint 200 millió embert érhetnek el a Pinteresten (Magyarországon ez az adat 1 370 500 fő volt 2021 év elején)
- 2020 negyedik negyedévében hatszor több vállalkozás adott fel hirdetést
- 2020-ban 300% -kal nőttek a heti konverziók a Pinteresten
- A Pinteresten hirdető vállalkozások 92% -a rangsorolja a platformot az első helyre hírnév építés szempontjából. Megjegyzés: A helyes vállalati identitás (arculat), ami segíti a hírnév építést, három ponton kell, hogy megvalósuljon: 1. önazonossággal rendelkezik – azaz, amit kommunikálok, azt teszem 2. egyedi jelleggel bír 3. rendelkezik egy jellel (logó), mely segíti a vállalkozás azonosítását.
A Pinterest egy olyan Social Media csatorna, ahol könnyebben haladhatsz előre és érhetsz el nagyobb ismertséget.
Van olyan a felsoroltak között, mely érdekes lehet számodra?
Kérj segítséget Pinterest fiókod létrehozásához és kezeléséhez!